Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Καλημερα λαμογια μου!
Ετσι θα σας αποκαλω γιατι μου ετσι μου αρεσει και το εννοω με την καλη εννοια....
Λοιπον σημερα θα ασχοληθω λιγο ακομα με το μουντιαλ και με την εθνικη μας και πιο συγκεκριμενα με το ομορφοπαιδο με το μοντελο μας τον Γιωργο Σαμαρα!Τι αγορι ειναι αυτο???Ειμαι σιγουρη οτι κανει και μανικιουρ και σιγουρα βαζει καποια μασκα στην μουριτσα του εκτος απο το να ασχολειται με τα μαλλια του..Ειναι ο μονος παικτης που στον αγωνιστικο χωρο δεν λερωνεται , πεφτει παντα με χαρη , δεν χτυπαει ποτε και γενικα ειναι ενας κυριος που ομως ειναι και καλος στην δουλεια του και αξια βρισκεται στην εθνικη μας ομαδα.Εγω να του ευχηθω οτι καλυτερο αντε και συντομα γαμπρος με την ελενιτσα του και να του δωσω μια συμβουλη για πιο λαμπερα και υγιη μαλλια..Γιωργο να βαζεις μασκα ενδυναμωσης μια φορα την εβδομαδα και να τα τυλιγεις για μια ωρα σε ζεστη πετσετα θα δεις μεγαλη διαφορα!
Καλη επιτυχια Ελλαδα!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου